Jak si u vás objednám?

Vyhlédnuté zboží vložte do košíku. Jakmile vyberete vše, co potřebujete, přejděte do košíku, kde celou objednávku uvidíte a můžete ji upravit. V dalších krocích vyberte způsob dopravy a platby a vyplňte svoji adresu, případně také fakturační údaje. Před odesláním objednávky se vám všechny zadané údaje zobrazí ke kontrole.

 

Nakoupím u vás i bez registrace?

Ano, pokud však plánujete papírenské zboží nakupovat opakovaně, doporučujeme si zřídit uživatelský účet, abyste při každé objednávce nemuseli vyplňovat vaše kontaktní údaje.

 

Proč si založit uživatelský účet?

Usnadní vám proces objednávky - tady jsou konkrétní výhody:

 

      • Nemusíte vyplňovat dodací a fakturační adresu při každém dalším nákupu. Oba údaje se načtou automaticky.
      • Vedete si domácí účetnictví, ale nemůžete si vzpomenout, kolik jste platili za poslední nákup? Žádný problém. Přihlaste se na svůj účet a uvidíte všechny svoje objednávky.
      • Když v polovině nákupu vypnete počítač a jdete vyzvednout děti z kroužku, nic se neděje. Rozpracovanou objednávku u nás máte uloženou a kdykoliv se k ní vrátíte.

 

Založte si svůj uživatelský účet hned teď. Trvá to jen pár minut a hned můžete využívat jeho výhod.

 

 

Doručovací lhůty

Za jak dlouho mi zboží doručíte?

Záleží na tom, jaký způsob platby zvolíte. Pokud dobírku nebo platbu kartou po internetu, odesíláme balík nejpozději do 24 hodin od přijetí objednávky. Víme, že co se týká školních potřeb nebo kuchyňského vybavení, není někdy času nazbyt. Pokud nám objednávku ve všední den odešlete do 14.00 hodin, uděláme všechno proto, aby už druhý den byla u vás.

 

Pokud nám peníze posíláte převodem na účet, zboží expedujeme do 12 hodin od chvíle, kdy nám je banka připíše na účet. U každé objednávky vám posíláme avízo o odeslání zásilky, díky čemuž vždy víte, kdy můžete balíček čekat.

 

Na začátku školního roku a před Vánoci jsou kvůli velkému náporu objednávek doručovací lhůty o něco delší. Balíky expedujeme do 2 až 5 pracovních dnů. O odeslání zboží vás vždy informujeme e-mailem.

 

Podívejte se na všechny způsoby dopravy a platby.

 

 

Změny a podrobnosti v objednávkách

 

Jak objednávku stornuji?

Pokud jste omylem zadali špatné množství nebo vybrali jiný produkt, nic se neděje. Každý někdy chybujeme, takže nám stačí napsat na info@fullbag.cz, zavolat na číslo +420 581 222 111 nebo napsat přes kontaktní formulář.

Pokud je zboží ještě u nás, objednávku hned stornujeme. V opačném případě se domluvíme na dalším postupu.

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Pokud máte uživatelský účet, přihlaste se do něj a podívejte se do sekce Objednávky, kde uvidíte všechny svoje objednávky a jejich stav.

 

V případě, že účet nemáte, zjistíte stav své objednávky z e-mailu, který vám zasíláme v průběhu přípravy vašeho balíčku. A vždy nám také můžete zavolat na +420 581 222 111 nebo napsat na info@fullbag.cz či přes kontaktní formulář.

 

 

Reklamace

 

Do kdy můžu zboží vrátit?

Pokud jste si objednávku rozmysleli, můžete nám zboží vrátit do 14-ti dní od převzetí zásilky na naši adresu FULLBAG.cz, Za Mlýnem 2945/56, 750 02 Přerov. Ujistěte se, že zboží není zničené a je zabalené v původním obalu.

 

Jak lze zboží reklamovat?

Jelikož zboží pečlivě prověřujeme, věříme, že reklamace nebudou potřeba. Pokud byste přece jen narazili na vadný kus, do 24 měsíců od převzetí ho můžete reklamovat. Zajistíme opravu zboží anebo vám pošleme nový kus či vrátíme peníze.

 

Přečtěte si, jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží.